"Εξέχουσα" θέση στην ειδησεογραφία των εγχώριων και διεθνών ΜΜΕ έλαβε το τελευταίο επεισόδιο στη "σειρά" της Μπρίτνεϊ Σπίαρς: την Πέμπτη το βράδυ (τοπική ώρα) σωματοφύλακες του πρώην συζύγου της εισέβαλαν με τη βοήθεια της αστυνομίας και την παρουσία κοινωνικών λειτουργών στη έπαυλι για να αποσπάσουν με τη βία τα δύο ανήλικα παιδιά της (το δίχρονο Πρέστον και τον ενός έτους Τζέϊμς), που δεν είχε τα επιστρέψει η ίδια εγκαίρως στον πατέρα τους, ο οποίος έχει και την επιμέλεια.
Το φαινόμενο Σπίαρς έχει πολλές πλευρές για να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Μία από αυτές είναι βεβαίως η ιλιγγιώδης άνοδός της στο ποπ - μουσικό στερέωμα, ωστόσο υπάρχει κι η ιδίας (καταστροφικής;) ταχύτητας "κατάρρευσή" της.
Η σχετική είδηση στους χθεσινούς Τάϊμς του Λος Αντζελες προκάλεσε πληθώρα σχολίων και "παρεμβάσεων" αναγνωστών της εφημερίδας, αρκετοί από τους οποίους δείχνουν να είναι θαυμαστές της Μπρίτνεϊ. Ανάμεσά τους νομίζω πως ξεχωρίζει το σχόλιο, που υπογράφει κάποιος με το ψευδώνυμο "ghost" και εκφράζει με εύγλωττο τρόπο το "μπάφιασμα" που έχει προκαλέσει σε πολλούς η συχνά "εξοντωτική" ενασχόληση των φωτογράφων και των ΜΜΕ με την τραγουδίστρια, που (μόλις) τελευταία δείχνει να εξοργίζεται με την αδιακρισία τους.
Ωστόσο, όπως δηλώνει στην εφημερίδα ο ιδιοκτήτης φωτογραφικού πρακτορείου, "η σχέση της Σπίαρς με του παπαράτσι είναι δεδομένη και είναι αδύνατο να διαρραγεί". Αυτή είναι, ίσως, κι ένα μέρος των αναγκαίων υλικών για τη δημιουργία σύγχρονων μύθων.
(Η εικόνα έχει ληφθεί από εδώ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου