13.2.10

Εξομολογήσεις

Από email (παλιού) επισκέπτη:

"...Χωρίς να λέω ότι είμαι ο τακτικότερος επισκέπτης σας, όποτε βλέπω φώς μπαίνω και σας ρίχνω μια ματιά. Ας πούμε ότι είμαι συνδρομητής σας, όπως αυτοί που ζουν σε ξένη χώρα και περιμένουν να φθάσει η εφημερίδα τους από την πατρίδα. Εχοντας λοιπόν μια τέτοια -στη χάση και στη φέξη- επαφή με τα μονά ζυγά σχεδόν από την
αρχή τους θέλω να σας πω μερικές σκόρπιες σκέψεις μου.

Τα πόστ σας τις περισσότερες φορές, αν αφαιρέσει κανείς τη "μονομανία" σας με τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και τις εκστρατείες των υποψηφίων, είναι απρόσμενα κι άλλοτε μου άρεσαν κι άλλοτε όχι -μα καθόλου όμως, όπως αυτό με τον
αναπτήρα (που δεν είναι και το μόνο).

Τώρα τελευταία προτιμάτε τραγούδια. Το 2009, μάλιστα, θαρρώ πως υπερτερούν από τα κείμενα. Και το 2010, όμως, συνεχίζεται η παράδοση.

Αρκετά, όμως, με την κριτική. Ηρθε η ώρα να πάρουν τα μονά ζυγά στα χέρια τους οι λιγοστοί αναγνώστες σας. Ακούστε, λοιπόν, και βάλτε αν μπορείτε το κατάλληλο μουσικό χαλί στην ιστορία που θα σας διηγηθώ:

Ετοιμαζόμουν τις προάλλες να βγώ από το gmail, όταν έλαβα από άγνωστο πρόσωπο ένα mail: "Μπαίνω για μπάνιο...". Οσο κι αν έψαξα, δεν βρήκα κάτι να μου θυμίζει η διεύθυνση "...@yahoo.gr". Φαίνεται πως πέρασε κάμποση ώρα, γιατί ακολούθησε νέο: "Στεγνώνω μαλλιά...". Η μυστηριώδης αποστολέας (ήταν φανερό πως ήταν γυναίκα) είχε τελειώσει το μπάνιο της. Ηρθαν κι άλλα mail, που μετέφεραν με ελάχιστα λόγια και μεγάλη πειστικότητα τη διαδικασία που η άγνωστή μου ακολουθούσε καθώς ντυνόταν.

Αναρωτιόμουν όλη αυτή την ώρα (πρέπει να κράτησε λίγο πάνω από 30') αν θάπρεπε να απαντήσω σε κάποιο από τα μηνύματα, ενημερώνοντας ότι τα στέλνει σε λάθος πρόσωπο. Δεν τόκανα για ένα απλό λόγο: Ηταν η πρώτη και μάλλον μοναδική φορά στη ζωή μου, που παρακολουθώντας (λάθρα, είναι η αλήθεια) μια γυναίκα να ντύνεται ένιωσα ότι ο έρωτας μπορεί να μετατρέψει μια τέτοια διαδικασία ρουτίνας σε περιπέτεια.

Βλέποντας πως αύριο είναι 14 Φεβρουαρίου, είμαι σίγουρος ότι δεν θα δημοσιεύσετε το mail μου. 3 σχεδόν χρόνια τώρα δεν έχετε καν αναφερθεί σε αυτή την ημέρα..."

Για τη μεταφορά
ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ

(Προέλευση της εικόνας)

1 σχόλιο:

antonix είπε...

Δεν έχει σχέση η μέρα, που είναι ούτως ή άλλως άσχετη.
Και άλλη μέρα να ήταν το ίδιο θα συνέβαινε, έτσι δεν είναι;

Ορθά τα μονα ζυγά δεν ασχολήθηκαν ποτέ με τον καρακίτς ρασοφόρο - και το αγγελάκι κίτς είναι αλλά ετούτος το παράκανε..