3.8.07

Marina

Τραγουδιών συνέχεια:






Mi sono innamorato di Marina
una ragazza mora ma carina
ma lei non vuol saperne del mio amore
cosa faro' per conquistarle il cuor.
Un girono l'ho incontrata sola sola,
il cuotre mi batteva mille all'ora.
Quando le dissi che la volevo amare
mi diede un bacio e l'amor sboccio'...

Marina, Marina, Marina
Ti voglio al piu' presto sposar
Marina, Marina, Marina
Ti voglio al piu' presto sposar

O mia bella mora
no non mi lasciare
non mi devi rovinare
oh, no, no, no, no, no

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ήχος και σκηνική παρουσία που ενσωματώνει τα αξέχαστα Canzonissima των ΄70 με την Mina, τη Raffaella Carra, τον Adriano Gelentano, τον Gianni Morandi, τις αδελφές Kessler και τόσους άλλους στο καλύτερο σημείο της δόξας και της νιότης τους.

Εποχής μεν, αλλά διαχρονικά καλόγουστο νομίζω.

Ειδικά η "Marina" μου θυμίζει 45άρι, παλιό πικάπ (αυτά που γινόντουσαν βαλιτσάκι και είχαν στην πλάτη το μεγάφωνο) ακουμπισμένο πρόχειρα σε μιά πολυθρόνα, δωμάτιο με μωσαϊκό, παράθυρο χωρίς κουρτίνες με ανοιχτά τα τζάμια και κλειστά τα σκούρα.